ضرورت "جهاد تبیین"، برای مادران مسجدی و فرزندان دهه هشتادی شان در اسفراین تشریح شد
ضرورت "جهاد تبيين"، براي مادران مسجدي و فرزندان دهه هشتادي شان در اسفراين تشريح شد
به مناسبت 13 آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،

ضرورت "جهاد تبیین"، برای مادران مسجدی و فرزندان دهه هشتادی شان در اسفراین تشریح شد

جمعي از مادران مسجدي به همراه فرزندان دهه هشتادي خود در مسجد امام علي (عليه السلام) اسفراين حضور يافتند و به مناسبت 13 آبان، روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، راهکارهاي "جهاد تبيين" را فرا گرفتند.
شناسه خبر : 41882 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کارگاه آموزشی «جهاد تبیین» ویژه مادران مسجدی و به همت دو  کانون های فرهنگی هنری در مساجد  اسفراین برگزار شد و مادران حاضر با راهکارها و ضرورت جهاد تبیین آشنا شدند.

«زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین و رابط کانون های مساجد این شهرستان با توضیحی در این خصوص گفت:  این کارگاه با مشارکت کانون حضرت امام صادق(علیه السلام) مسجد امام علی و پایگاه بسیج حضرت سکینه (سلام الله علیه) در محل این مسجد برگزار شد.

به گفته براتی، حجت الاسلام امینی فر، از اساتید حوزه علمیه قم، در این کارگاه اهم مباحث مرتبط با جهاد تبیین و اهمیت آن را بازگو تشریح کرد.

این استاد حوزه علمیه، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، برای بیداری نسل جوان خصوصا در فضای رسانه به حدیثی از امام علی علیه السلام  با این مضمون که «هرکس که عبرت گرفت بصیر شد وهرکس که بصیر شد حق را فهمید و هرکه حق را فهمید عالم شد» از مادران حاضر در جلسه و نوجوانان دهه هشتادی همراهشان خواست تا با تعمق وتفکر بیشتری حوادث پیرامون خود ومسایل پیش آمده در کشور را ارزیابی وتحلیل کنند .

وی همچنین توصیه کرد: فریب ظاهرسازی ودروغ پردازی های دشمن در فضای رسانه و هر آنچه را که در فضای مجازی می بینند را نخورند و باور نکنند بلکه با تحلیلی درست، حوادث واتفاقات پیش آمده را بهتر رصد وارزیابی کنند.

 

پایان/